søndag den 22. juli 2012

Lime green jeans?

Jeg mangler virkelig jeans! Så sad og kiggede rundt på nettet igår og fandt nogle meget anderledes jeans. (se dem her) Ja som i kan se er de limegrønne hvilket jeg synes er ultra fedt! Bed først mærke i navnet på dem bag efter. Menkee Genes Fairtrade Jeans. Fairtrade hmm... Det krævede lidt googleling! ( havde egentlig heller ikke stødt ind i mærket før)
Men anyway, så hvis man går ind på www.monkeegenes.com og så under about us. Der står:

Organic Jeans Made by People Who Care

'Monkee Genes is Simple
Monkee Genes is created to bring out true rhythm from your natural sensitivity. We acheive this by using organic fabrics made by people who care - because they are being cared for!
The Monkee Genes design - when all the ingredients are added in, evolves a piece of clothing which you can\'t wait to put back on.
Looking after your body and soul; this is the natural evolution of jeanswear, this is Monkee Genes!'
Phil Wildbore, Owner and designer of Monkee Genes

Det synes jeg er fedt! Elsker når tøjet eller tingene "bærer" en anderledes historie. I forhold til steder som H&M (intet ondt, halvdelen af mit klædeskab er tøj fra H&M) hvor man "bare" køber tøj. Monkee Genes sælger nærmest god samvittighed! Ej jeg er total solgt! Tror en par af deres jeans bliver mit næste køb.
Men ellers så stod min morgen på en omgang havregrød med nødder og frugt (Smider en opskrift op i aften, for selvom havregrød lyder nederen smager dette altså godt!!) Så skal resten af dagen gå med oprydningen, oprydning og oprydning. Tidligt i seng for Føtex kalder kl 7 imorgen.........
Hvad synes I om bukserne og hvad skal I lave idag?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar